söndag 10 januari 2010

Nagelband till efterrätt

Här sitter jag och äter på mina nagelband. En intensiv vecka väntar. Uppstarten av en ny termin med nya elever betyder mycket jobb och anspänning i vanliga fall. När man varit borta i 1,5 år betyder det fasansfullt mycket jobb och panik. Nu ska jag jobba en timme.

Hade jag haft batterier till kameran nu hade ni antagligen fått se:

Odin i sitt nya lektält.
Vårt fina julbefriade hem.
De fina plommonbakelserna som svärmor fick till efterrätt idag.

Men det får bli en annan gång...

3 kommentarer:

Elina sa...

nagelband lät ju smarrigt! hade jag varit hos dig hade jag varit en ihärdig slå-bort-din-hand-från-munnen-lillasyster.

du kommer klara veckan galant! jag håller tummarna för att du får en fin klass!

andreas sa...

men sluta med det där kära du kram

jonna sa...

usch äcklig rubrik.