fredag 1 januari 2010

Vårlängtan och vinterliv

Vad mig beträffar så behöver det inte vara vinter så länge till, januari ut vore lagom. Jag längtar till våren, dagsmeja, tulpaner på köksbordet och kvistar som får gröna musöron. Längtan kom som ett brev på posten med H&M-katalogen, bokstavligt talat. Jag har redan sett ut en bikini jag vill ha. Jag blev så glad när jag kom på att jag kan ha den här modellen nu när jag nästan inga tuttar har. Men i Sälen får det gärna vara snö och minus ett tag till, för imorgon åker vi dit och lever vinterliv med skid- och pulkåkning. Vi hörs nästa vecka!

2 kommentarer:

elina sa...

härligt att du bjuder på dig själv (ang tuttarna alltså) haha :)

jag vill gärna ha vår snart också! i uppsala är vintern ändå inge rolig, så där kan det gärna få bli vår snabbt.

jonna sa...

Jag håller med... alltså, ang vårlängtan. håller på och kollar gardiner på ellos :)