fredag 8 maj 2009

Håll i er!

Odins nattvanor är vida beryktade. Till och med folk jag träffar på mina promenader, andra hundägare som jag inte ens vet namnet på, frågar hur det går. Hela bygden känner till vår tuttokiga bebis. Därför, mina kära bloggvänner, är ni de första som nu får höra den glädjande nyheten. Hämta ett glas vatten och sätt er ner innan ni läser vidare. Sensationen har äntligen inträffat - Odin har sovit sin första hela natt! Från klockan 20 igår kväll till klockan kvart i fem imorse sov han som en stock. Då fick han komma över i vår säng och sov till kvart över sex. Jag är i chocktillstånd. Vi är i chocktillstånd. Men Odin är cool, som om han inte hade gjort annat än sovit hela nätter sedan han föddes.

7 kommentarer:

Elina sa...

OJ! Jag började nästa gråta! Vad underbart. Du måste känna dig helt vimsig av pigghet?! Grattis grattis till sömnen :)Ringer snaaaaart.

Jonna sa...

Jag känner som Elina, blev helt lycklig av att läsa detta! Hurra hurra! Lite blank i ögonen. underbart syster.

mor sa...

Härligt, härligt! Jag är såå glad för er skull! Hoppas att det håller i sig nu! Är spänd på fortsättningen! Kram!

Linda sa...

Hrm, dagen efter du hade bestämt dig. What a coincident...
;-)
Grattis!

andreas sa...

grattis grattis vad kul tårarna sprutar.kram

Anonym sa...

Grattis grattis, det måste kännas helt underbart. hoppas det håller i sig nu då! Kram/mia

sofia sa...

GRATTIS!! nu vet ni att han minsan kan klara sig utan mat och att han kan sova en hel natt så håll i de nu fortsat kämpa och håll dig bestämd :)kram fia