måndag 4 maj 2009

Känguruunge

Idag har Odin till stor del varit en känguruunge. Det var farmor som myntade det träffande begreppet imorse då han bara ville bli buren. Så har det fortsatt mest hela dagen och jag kan inte förklara det på annat sätt än att flera tänder är på väg. För er som inte har barn så är det vad alla föräldrar skyller på då deras barn är kinkigare än vanligt och inte är sjuka. Man vill ju så desperat gärna ha en anledning, men vad vet jag? Kanske tycker han bara att det är mysigt att bli runtburen. Jag skulle inte ha något emot det själv ibland faktiskt. Som nu till exempel, när min kära känguruunge sover och jag sitter här, trött och okammad med värkande rygg. Jag ska höra med Mats om han ställer upp.

3 kommentarer:

Elina sa...

haha, vilket roligt och sött kort :) ja, båda två förstås!

fick du lov att säga att man fick gratis kort på fuji när jag just beställt till andreas och fia? hoppas de åtminstone är fel format.

Jonna sa...

fel format? vad menar hon med det? känguruunge, ja, cute <3

Elina sa...

jag menar att man får de i typ 11x15 vilket innebär att man måste klippa alla kort för att få in dom i ett album... jag har fått 100 gratis förut, i fel format, och de är inte i ett album än kan jag säga. Men gratis är ju alltid gott.