onsdag 30 september 2009

Bert K

Inspirerad av Bert Karlsson av alla människor bakade jag igår mitt nya favorit- bröd - havre- baguetter. Jag tittade på halva Matakuten i förrgår och fick lite panik. Det tv-programmet måste väl ändå vara det vettigaste han gjort i sin karriär? Fy fallera vad mycket farliga tillsatser och halvfabrikat ungarna serveras i skolan. Tror ni Odin blir mobbad om vi skickar med honom matlåda? Nu ska jag göra jolpärrumos, på potatis som Mats jobbarkompis odlat själv, garanterat fri från e-nummer.

4 kommentarer:

jonna sa...

potatismos eller? Det åt jag idag till lunch. bra att de säljer leksandspotatis på hemköp också.

Sofia sa...

hej hej jag hade oxå velat träna idag men andreas säljer på hockyn så jag kan tyvärr inte :( men vi ses på fredag!!

Sofia sa...

Har du bytt blogg namn??

Jonna sa...

vad ska ni göra på fredag? jag har också bakat en del på sistone, skönt.