tisdag 29 september 2009

Mirakelkräm och militär

Mätt och belåten efter kvällens stickjunta sitter jag här och funderar på hur jag ska ta mig i säng. Gå, krypa, kräla eller åla mig... Det har varit full rulle sedan halv sex imorse. Jag ska smörja mitt ansikte med en kräm för "trött och stressad" hy ikväll. Det känns bra att min hy snart är pigg iallafall. Ska bli spännande att se hur det ser ut. Undrar vad som händer om man sväljer en sked av krämen?

Imorgon bitti är det möte med chefen. Jag är lite rädd för honom. Han är exmilitär så jag får motstå impulsen att göra honnör. Förhoppningsvis ska jag nu få veta hur mycket jobb jag kan förvänta mig efter jul och var på skolan jag hamnar. Det finns ingen återvändo längre. Giv akt!

3 kommentarer:

Elina sa...

Det var inte på konsum :) Varav den frågan?

Vad elakt att du tycker jag tar fula kort, det ska jag komma ihåg.

LYCKA TILL för fan! Hoppas det går jättejättebra. Jag ringer när jag cyklar till skolan imorgon, kanske är det innan så jag hinner önska lycka till på riktigt. Gör honnör! Jag tror han gillar tjejer med humor!

Hanna sa...

Hej hej Malin! Ska skriva ett inlägg nu så du vet att att jag då och då kikar in hos dig här på bloggen. Känns så skumt att läsa och titta men att du inte vet om det:) Ni skriver verligen så himla roligt och härligt, du och dina kära systrar! Korten på Odin i lönnkronan var ju helt underbara. Åh, kära nån så go han är! Kram Hanna(din svågersyster!)

jonna sa...

Lycka till! Hur gick det nu då???????