tisdag 22 september 2009

Ett två

Gustafs kalas igår kväll var en trevlig och välsmakande tillställning, men det starkaste minnet (förlåt mig Gustaf) från kalaset kommer inte att vara födelsedagsbarnets smittande glädje och charmiga reaktioner på presenterna. Det kommer heller inte att vara den finfina Djungelboken-tårtan som Fia gjort. Nej, det största som hände - och håll i er nu för det här är stort - är att ODIN TOG TVÅ STEG! Det är historiskt. Jag kunde inte sova igår kväll och det berodde kanske lite på att jag drack kaffe så sent, men också på upprymdheten över att vår son tagit sina första självständiga steg på jorden.

4 kommentarer:

Elina sa...

Kan inte bärga mig tills jag får se! Där har du en video du kan skicka :D

Mor/mormor sa...

Ja, och att vi var många som bevittnade det hela! Odin själv verkade inte riktigt förstå uppståndelsen utan var lika lugn som vanligt! Kram.

jonna sa...

Jag såååååååååååååg det och var lite delaktig, det kändes grymt!

andreas sa...

jag var oxå där kram