söndag 20 september 2009

Ska det bli en kallsup eller en lättnadens suck?

Imorgon bitti ska jag besikta bilen. 7.20! Jag brukar skämta med Mats och säga att: "Jag ska nog få igenom den. Inga problem. Jag sätter på mig något kortkort och urringat och fjäskar lite". Mats tycker inte att det skämtet är det minsta kul. Jag förstår inte varför... Hursomhelst så tror jag knappast att en trött morsa som sett sina bästa dagar kan charma sig till en godkänd kontroll. Odin och Doris däremot... Håll tummarna för att vi får en besiktningsman som gillar bebisar och/eller hundar så mycket att han glömmer titta på bilen.

6 kommentarer:

Mor sa...

"Sett sina bästa dagar", det var väl dramatiskt tycker jag! Så är det väl ändå inte! Du är ung, snygg, härlig på alla vis mitt kära barn! Hoppas att ni kommer hit och fikar efter besiktningen så jag får höra hur det gick! Kram.

andreas sa...

haha lycka till.kram

Elina sa...

Du är ju så snygg! Jag tror på er tre. Lycka till!

Sofia sa...

jag hade med mig mina två barn och greta inte för att jag själv var något å komma med men gustaf, vincent å greta hade man ju hoppats på men våran bil gick inte igenom iallafall. vi hade den långhåriga 80-tals frillan killen.

Marie sa...

ha ha sofia -jag vet vilken du menar-jag fick igenom min sist med bromsbelägg tunna som chips-ni får lämna kidsen hemma tjejer :).Lycka till.Kram/

jonna sa...

ja det verkar ju vara som ett lotteri det där... de kanske helt enkelt bara gör proffsiga bedömningar av bilen? ;)