fredag 18 september 2009

Internetpaus

Efter moget övervägande bestämde jag mig för att att ta en internetfri dag igår. Datorn slukar alldeles för mycket av min dyrbara tid och det är lätt att fastna längre än man tänkt. Istället läste jag ut den här:
och började på den här:
Sen gick vi en lång långpromenad och hälsade på såna här:

Sedan var vi på Ta-till-vara och till skillnad från tidigare gånger fyndade jag. Mats måste följa med mig och hämta sakerna med släpet i eftermiddag. Ni får se foton sen. Nu ska jag fortsätta vara karaktärsfast, stänga av datorn och sätta mig med en kopp kaffe och en bok.

3 kommentarer:

Mor sa...

Så klok du är gumman! Är böckerna något för mig? Läser just nu Nattfåk av Johan Teorin och den är väl bra men EGENTLIGEN inget för mig! Kram

Jonna sa...

Klokt faktiskt! Jag tar sådana dagar på helgen ibland... när man har mkt annat att göra och det är ju inte precis så man saknar datorn heller då. puss. ps började läsa Edward Finnigan härom dan!

Elina sa...

Gud vad alla tycker det var klokt då. Jag tycker det låter hur tråkigt som helst! ;) Nejdå, du är så duktig så. Jag skulle KANSKE göra något sånt någon, om det inte var så att jag måste in på datorn i skolsyfte hur som helst. Dock är jag inne i en bokperiod också, vilket är himla skoj.