måndag 7 september 2009

Mmm... Marabou

Middagen i lördags blev lyckad. Pajen var en succé även om min version inte blev riktigt lika vacker som på bilden. Igår var jag och uppvaktade mitt söta gudbarn som fyllt 2 år och sedan blev det raka vägen till ettårskalaset med föräldragruppen. Där skrattade vi massor och åt massor med smörgåstårta. Mycket gott har det blivit. Både lördag och söndag kväll har jag hittat Mats i skafferiet i mörkret, letandes efter samarin. Nu måste jag nog ta mig en återställare i form av en bit mjölkchokladpaj.

2 kommentarer:

Elina sa...

Åh, spara lite åt mig ;)

Jonna sa...

spännande lät det iaf! i morgon blir det nog som sagt vinbärskaka m glass. kanske ska göra en tomatsoppa innan i alla fall... hrrm... det är enkel och billig mat :) vad blir det för träning i veckan? någon springning m mig kanske? :)