måndag 28 september 2009
Klistra ner
Hemköps klistra ner priset-kampanj måste vara den sämsta reklamidén hittills. Varför inte bara sänka priset från början? Varför tvinga kunderna till denna förnedring? Klippa och klistra gjorde man på lekis. Det var längesedan jag tyckte det var spännande att fästa klistermärken. Jag hörde en butiksanställd stå och föklarara för en darrhänt pensionär hur detta dumma spektakel går till. Jag misstänker att när gubbstackarn väl hittat klistermärkerna (om de inte var slut) så kunde han ändå inte läsa texten på dem eftersom han glömt förstoringsglaset hemma och kassörskan fick ha pysselstund i kassan, medan kön av stressade kunder ringlade ända bort till knäckebrödet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Håller helt med. Jag fattar inte grejen! Får man välja fritt vilka varor man vill ha rabatt på? Och välja 5 eller 10 kr? På en grej eller flera? Skitsak!
Jag håller också med... och som sagt, bökigt !!!!
håller oxå med dåligt hemköp.
Skicka en kommentar